۱

من تو این وبلاگ عکسهای دلخواهمو میذارم.امیدوارم شما هم خوشتون بیاد.راستی عیدتون مبارک.

عیدتان مبارک

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
Fati JOOOON شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ http://nasleman.net

گو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبزت
WWW.NasleMan.NET

shz جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ب.ظ http://iranspam.mihanblog.com

با سلام وخسته نباشید به شما دوست عزیز
وبلاگتو دیدم گفتم شاید بتونم تو افزایش
آمارت بهت کمک کنم؟
اگه بخوای آمار وبلاگ بره بالا
بنده میتونم کمکت کنم
در ضمن وبلاگ خوبی داری خسته نباشی
آیا دوست داری همین آماری که داری افزایش
پیدا کنه ؟
وصد برابر بشه ؟
و وبلاگ معروفی داشته باشی ؟
چاره ی کار تو توی وبلاگ بنده است
شما میتونید با برنامه ای که تو وبلاگم
گذاشتم
بازدید کنندههات رو صد برابر کنی
و وبلاگی پر مخاطب داشته باشی
با هزاران نفر تبادل لینک کنی
ولینک وب شما توی هزاران وبلاگ باشد
با هزاران نفر دوست شوی
با صد ها وبلاگ در ارتباط باشی و روزانه کمتر
از صد تا نظر نداظته باشی
تمام کارایی که که گفتم رو میتونی با برنامه
ی ای که توسط تیم ما نوشته شده انجام
بدهید
واین کار صدرصد تضمینی است
توسط این نرم افزار میتونی به هزارن وبلاگ
نظر بدی
کار این برنامه چه جوریه ؟ و چه کار باید بکنید
؟
برای اطلاعات بیشتر وارد وبلاگم بشید
www.iranspam.mihanblog.com
امتحانش هیچ ضرری نداره ومطعن باشید که جواب گو است
در هر صورت تصمیم گیری با خودتون است
موفق وپیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد