دعوت نامه جی میل

امشب ،شب دعا و مغفرت و استغفار است.از همه شما میخواهم که برای من هم دعا کنید و مرا از دعای خیرتان محروم نکنید.تا بلکه انشاالله مشکل من هم حل شود. انشاالله که مشکل همه حل شود.

کسانی که دعوت نامه Gmail میخواهند میتوانند در قسمت نظرات ایمیل خود را بگذارند تا در اولین فرصت برای آنها دعوت نامه ارسال شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:41 ب.ظ http://mahsa10967.blogfa.com

سلام دوست من اگر براتون مشکلی نداره برای من دعوت نامه بفرستی ممنون می شم
با آرزوی موفقیت و تندرستی برای شما

دوست من دعوتنامه فرستاده شد

مریم جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام برای من هم دعوت نامه جی میل بفرست ممنونم

دوست من دعوتنامه فرستاده شد

علی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ق.ظ

با سلام خواهشمندم که برای من یک دعوتنامه جی میل
بفرستید
با تشکر

دوست من دعوتنامه فرستاده شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد